Új rovat: fűszerek


Kitaláltam azt, hogy a fűszerekről (első sorban azokról a zöldfűszerekről, amik itthon nálam is megtalálhatók friss formában) fogok írni fajtánként, bejegyzésenként saját fotóval.
Korábban említettem, hogy megpróbálkoztam fűszernövények magról történő nevelésével, és hála az égnek jópárral sikerrel jártam (természetesen ugyanannyival nem). A paradicsomokat szép nagy "vályú"-ba ültettük, hogy legyen helyük gyökeret ereszteni, lassan ki is karózhatom őket. A tavasz (vagy inkább nyár?) is megérkezett, hozta magával a napsütést, így az erősebb növénykék az ablakpárkányból kikerültek az erkélyre (paradicsom, menta, kakukkfű, bazsalikom, petrezselyem...). Ültettem még egy adag bazsalikomot, majorannát (a korábban ültetett magok meg sem mutatták magukat :( ), snidlinget, koriandert (utólag vettem magot). Meglátjuk mi lesz belőle :]

Megjegyzések