Házi bourbon vaníliás cukor - VKF! XXX. - Ajándékok a konyhából


Nagyon kedves ajándék olyan embereknek, akiről tudjuk, hogy szívesen sütnek és semmiből nem hagynák ki a vaníliát. Ez igazi bourbon vaníliás cukor, valódi vaníliarudak vannak a cukorhoz darálva. Nem nagy ördögnösség az elkészítése, mindössze cukor és vaníliarúd kell hozzá. Olcsón sikerült vaníliához jutnom, így ezért "áldoztam" fel 7-8 rudat belőle.

Hozzávalók:
20 dkg cukor, 7-8 rúd vanília

Elkészítés:
Bedobom a cukrot és a vaníliarudakat a robotgépbe és addig darálom őket, amíg teljesen szemcsésre nem darálja a gép a vaníliát.
Szép, aromazáró üvegekben tárolom.

Megjegyzések

  1. neked mi az olcsó? :D
    azért ez másnak drága mulatság lenne... de az ötlet jó. :)

    VálaszTörlés
  2. hát az az olcsó, hogy 40 szál vaníliáért fizettem 2500 forintot... az 62.5 Ft/rúd és az szerintem olcsó

    VálaszTörlés
  3. jó, de úgy értettem hogy aki nem kap occsón annak drága. :)

    VálaszTörlés
  4. hát bárki hozzájuthat, akinek van internete :)

    VálaszTörlés
  5. Elárulnád kérlek a vaníliaforrásod? Nagyon kíváncsivá tettél :-)

    VálaszTörlés
  6. ... engem is nagyon érdekel! Akár 63 Ft-ot is adnék száláért! :))

    VálaszTörlés
  7. ebayről rendeltem, egészen pontosan az alábbi linken:

    http://shop.ebay.com/exotissimo2008/m.html?_nkw=&_armrs=1&_from=&_ipg=&_trksid=p3686

    :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése